ξενοδοχειακό marketing

Ξενοδοχειακό digital marketing : Η σημασία

  • Post author:
  • Post category:Marketing
ξενοδοχειακό marketing

Ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι ένας από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους χώρους στην παγκόσμια οικονομία. Το ίδιο συμβαίνει και στην εγχώρια οικονομία της χώρας, αφού ο τουρισμός γενικότερα είναι μία από τις κύριες πηγές εσόδων. Με την άνοδο της ψηφιοποίησης είναι ιδιαίτερα σημαντική και η εκμετάλλευση της online αγοράς και από τον κλάδο των ξενοδοχείων. Δεν έχετε πειστεί ακόμα από το περιβάλλον σας; Συνεχίστε να διαβάζετε για να ανακαλύψετε τη σημασία του digital marketing στον ξενοδοχειακό κλάδο!

Η ιστοσελίδα

Το website του ξενοδοχείου σας αποτελεί την εικόνα της επιχείρησης και των υπηρεσιών της στον online κόσμο. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι ποιοική. Τι σημαίνει αυτό; Πρέπει να περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες, αλλά και τα κείμενα να περιλαμβάνουν λέξεις κλειδιά και να είναι SEO friendly. Τηρεί η ιστοσελίδα σας αυτά τα στοιχεία; Ακόμα, είναι εύκολη στην πλοήγηση σύμφωνα με τους κανόνες της Google ; Έτσι, το ranking θα είναι υψηλότερο στα αποτελέσματα αναζήτησης!

Social Media

Σήμερα, οι άνθρωποι ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο στο κινητό τους περιηγούμενοι στα Social Media. Για αυτό το λόγο, πρέπει να έχετε μία δυνατή social media marketing στρατηγική. Με αυτό τον τρόπο, ο αλγόριθμος των διαφημίσεων θα εμφανίζει την επιχείρηση σας τη σωστή στιγμή στους πιο πιθανούς πελάτες!

Content Marketing

Αρχικά, από την ιστοσελίδα μέχρι τα social media της επιχείρησης σας, το κλειδί είναι στο content marketing. Η δημιουργία περιεχομένου ,στα ελληνικά, είναι ζωτικής σημασίας για το χτίσιμο και τη διατήρηση μιας σχέσης με τους πελάτες σας! Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα μετατρέψει σταδιακά τους επισκέπτες σε πελάτες σας. Content μπορείτε να προσφέρετε μέσα από ενημερωτικά blog posts στην ιστοσελίδα σας, από βίντεο στο YouTube και TikTok και φωτογραφίες στα υπόλοιπα Social Media!

Email marketing

Γενικότερα, πολλοί marketers συμφωνούν στην άποψη ότι είναι πολύ πιο συμφέρον να διατηρείς ήδη υπάρχοντες πελάτες από το να προσεγγίζεις νέους. Ένας από τους καλύτερους τρόπους retention marketing είναι το email marketing. Μέσα από newsletter, μπορείτε να διατηρείτε μία σχέση με τους πελάτες σας. ‘Οπως, επίσης μπορείτε να τους ενημερώνετε για προσφορές και για νέες υπηρεσίες!

Το digital marketing προσφέρει φυσικά πολλά παραπάνω , όπως δεδομένα επισκεπτών, αξιολόγηση διαφημιστικών καμπανιών και πολλά άλλα, τα οποία μπορούμε να συζητήσουμε από κοντά στην Eye Reflection!

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0