Digital Marketing Trends

  • Post author:
  • Post category:Marketing
digital trends, tiktok, influencers.jpg

Νέα χρονιά σημαίνει νέα Digital Marketing Trends! Επαυξημένη πραγματικότητα, νέες δημιουργικές πλατφόρμες και influencer marketing είναι μερικά από τα στοιχεία που έκαναν την εμφάνιση τους το 2021. Φέτος κάποια από τα παραπάνω θα συνεχίσουν ως hot features της αγοράς του Ηλεκτρονικού Marketing. Παράλληλα, όμως, νέα trends μπαίνουν στο παιχνίδι.

Digital marketing trends 2022 από το Α ως το Ω

TikTok και Influencer Marketing

To 87% των influencer του μέσου θεωρούν ότι το TikTok είναι η πλατφόρμα που προκαλεί το μεγαλύτερο engagement με τους followers σε σχέση με όλες τις άλλες διαθέσιμες πλατφόρμες! Η αύξηση της παρουσίας των influencer στο συγκεκριμένο μέσο οδηγεί όλο και περισσότερες εταιρείες και marketers να το επιλέγουν ως διαφημιστικό μέσο. Οπότε, όπως είναι λογικό, αναζητούν όλο και πιο δημιουργικούς τρόπους για την αξιοποίηση του!

Η άνοδος των micro και nano Influencer

Πείτε αντίο στους μεγάλους Influencers! Το 2022 τη μεγαλύτερη επιτυχία έχουν οι micro και nano influencers, δηλαδή ιδιώτες με 3.000 έως 50.000 ανθρώπους. Άνθρωποι που έχουν κοινότητες σχετικές με το περιεχόμενο της επιχείρησης σας και διατηρούν σταθερή επικοινωνία με το κοινό τους μπορούν να φέρουν καλύτερα αποτελέσματα στις συνεργασίες που αναλαμβάνουν σε αντίθεση με μεγαλύτερους influencers! Και αυτό γιατί έχουν μεγάλα ποσοστά engagement, συγκεκριμένα 3,86% στο Instagram, 1,63% στο YouTube και το εντυπωσιακό 17,96% στο TikTok!

Βίντεο με μικρή διάρκεια

Σύμφωνα με έρευνες, το ενδιαφέρον παρακολούθησης μεμονωμένου βίντεο μένει ζωντανό για 12 sec για τους Millenials. Αντίθετα για τη γενιά Z αρκούν 8 sec για απόσπαση προσοχής. Οι marketers με ενδιαφέρον για καμπάνιες με βίντεο πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη αυτά τα νούμερα. Και γιατί είναι σημαντικό να τα ξέρεις όλα αυτα; Γιατί πλέον ο μέσος χρήστης του TikTok περνάει 89 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή βλέποντας μικρής διάρκειας βίντεο!

Σωστή διαχείριση των προσωπικών στοιχείων

O Matt Brittin, ο πρόεδρος EMEA Business & Operations της Google, τονίζει τη σημασία της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και της σωστής αξιοποίησης τους. Φυσικά, τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών πρέπει να παρέχουν στους ίδιους χρήσιμες πληροφορίες και σχετικές διαφημίσεις. Παράλληλα, όμως, η ασφάλεια των χρηστών του διαδικτύου πρέπει να είναι προτεραιότητα. Τα Google Analytics 4 και και το Global Site Tag είναι μερικά από τα εργαλεία που προστατεύουν τα δεδομένα των καταναλωτών προσφέροντας παράλληλα τις κατάλληλες πληροφορίες στους marketers.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0