Rebranding

Rebranding. Revise. Rethink
Rebranding

Σκέφτεστε ποτέ ότι η επιχείρηση σας, χρειάζεται πραγματικά μια ανανέωση; Μήπως κατάφερε να πραγματώσει τους αρχικούς στόχους και το αρχικό σας όραμα, και στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή χρειάζεστε κάτι διαφορετικό;

Όπως εμείς θέλουμε την εξέλιξη, και αλλάζουμε σκέψη, ανάγκες, όνειρα έτσι πρέπει να αλλάζει και η επιχείρηση μας, και να συμπλέει με τον παλμό των ημερών. Όταν  η αναζωογόνηση αφορά ένα Brand, χαρακτηρίζεται ως Rebranding, και τις περισσότερες φορές οι εταιρίες ακολουθούν αυτό το δρόμο για να γίνουν πιο δυνατές.

Τι είναι το Rebranding;


Το Rebranding αντικατοπτρίζει την αλλαγή της εταιρικής εικόνας ενός οργανισμού. Είναι μια στρατηγική αγοράς, που πολλές φορές δίνει νέο όνομα, σύμβολο ή επηρεάζει μια γενικότερη αλλαγή στο σχεδιασμό μιας ήδη καθιερωμένης επωνυμίας.  Ο λόγος που οι εταιρείες παίρνουν το ρίσκο της δημιουργίας μιας διαφορετικής ταυτότητας για το Brand τους, είναι η ανάγκη για διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές στην αγορά, ενώ παράλληλα ακούν το κοινό τους που αλλάζει, μεγαλώνει μαζί τους, και έχει νέες ανάγκες και σταθερές.

Τι μπορεί να κερδίσει η επιχείρηση σου από ένα Rebranding;

Τι περιλαμβάνει;

 
Πρώτο βήμα αποτελεί ο στρατηγικός επαναπροσδιορισμός του Brand : ανασχεδιασμός λογοτύπου, αναπροσαρμογή της εταιρικής ταυτότητας (σακούλες, συσκευασίες κλπ.) και συγχρονισμός με τα Brand Touchpoints, δηλαδή τα έντυπα, έγγραφα, websites, applications, καμπάνιες, κλπ. Ουσιαστικά μια νέα ταυτότητα σχεδιάζεται , ώστε να υπάρχει διαφάνεια και συνοχή.


Πως καταλαβαίνεις ότι η επιχείρηση σου χρειάζεται Rebranding ;

Θα πρέπει να απαντήσεις με ειλικρίνεια στα παρακάτω ερωτήματα:

Αντικατοπτρίζει το Brand μου, με τη μορφή που είναι, το όραμα της εταιρείας μου;
Έχει αλλάξει η στρατηγική που είχα υιοθετήσει πριν κάποια χρόνια; 
Είναι σαφές το ανταγωνιστικό μου πλεονέκτημα;
Επικοινωνεί ξεκάθαρο το μήνυμα; 
Έχει νέο κοινό, λόγω γεωγραφικής επέκτασης;
Χρειάζεται να αποσυνδεθεί το Brand μου από την κακή του εικόνα;
Το Brand μου επικοιωνεί σωστά η αξία της εταιρείας;
Υπάρχει δυσκολία πειθούς του κοινού;
Θέλουμε να επεκτείνουμε την επιρροή μας στο υπάρχον κοινό μας;
Θέλουμε να φτάσουμε νέα ακροατήρια;
Επιδιώκουμε αλλαγή προσανατολισμού;

Αν απαντήσετε θετικά σε παραπάνω από 2 ερωτήματα τότε μάλλον ήρθε η ώρα για αλλαγή!

Έτοιμοι;

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0