Read more about the article Πώς να Δημιουργήσετε Αποτελεσματικές Διαφημιστικές Καμπάνιες
#image_title

Πώς να Δημιουργήσετε Αποτελεσματικές Διαφημιστικές Καμπάνιες

Στον σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο, η δημιουργία αποτελεσματικών διαφημιστικών καμπανιών είναι απαραίτητη για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων. Παρακάτω παρουσιάζονται ορισμένα βασικά βήματα που…

Continue ReadingΠώς να Δημιουργήσετε Αποτελεσματικές Διαφημιστικές Καμπάνιες
Read more about the article Brand identity
#image_title

Brand identity

Brand identity ER  Text  Η εταιρική ταυτότητα ή αλλιώς brand identity είναι κύριο συστατικό της τοποθέτησής σας. Η εταιρική ταυτότητα βοηθάτε τον πελάτη-καταναλωτή να αναγνωρίζει το brand σας. Η αναγνώριση…

Continue ReadingBrand identity
Read more about the article Πως οι κριτικές στο Google επηρεάζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και πως να τις αξιοποιήσετε
#image_title

Πως οι κριτικές στο Google επηρεάζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και πως να τις αξιοποιήσετε

Οι κριτικές στο Google αποτελούν έναν ουσιώδη παράγοντα για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καθώς προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες από άλλους πελάτες. Η εμπιστοσύνη αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την τελική απόφαση αγοράς…

Continue ReadingΠως οι κριτικές στο Google επηρεάζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και πως να τις αξιοποιήσετε
Read more about the article Η Σημασία του Brand Storytelling στις Διαφημιστικές Εκστρατείες
#image_title

Η Σημασία του Brand Storytelling στις Διαφημιστικές Εκστρατείες

Οι διαφημιστικές εκστρατείες που ενσωματώνουν την τακτική του brand storytelling, έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Όταν το αφήγημα περιέχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ακολουθεί ένα μοτίβο, τότε καταφέρνει να δημιουργήσει σταθερότερες σχέσεις…

Continue ReadingΗ Σημασία του Brand Storytelling στις Διαφημιστικές Εκστρατείες
Read more about the article Λόγοι για τους οποίους οι θεατές αποχωρούν από μια ιστοσελίδα
#image_title

Λόγοι για τους οποίους οι θεατές αποχωρούν από μια ιστοσελίδα

  Η διατήρηση της προσοχής των θεατών σε μια ιστοσελίδα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Οι χρήστες του διαδικτύου έχουν στη διάθεσή τους άπειρες επιλογές, πράγμα που αυξάνει κατακόρυφα τις απαιτήσεις τους.…

Continue ReadingΛόγοι για τους οποίους οι θεατές αποχωρούν από μια ιστοσελίδα
Read more about the article Τι είναι το Brand equity  και πως να το αποκτήσεις
#image_title

Τι είναι το Brand equity  και πως να το αποκτήσεις

Ένα πλέον απαραίτητο συστατικό της εταιρικής σας επωνυμίας αποτελεί το brand equity, η πρόσθετη δηλαδή αξία που δίνει ο καταναλωτής σε ένα αναγνωριστικό εμπορικό σήμα . Προκειμένου να πετύχει μια…

Continue ReadingΤι είναι το Brand equity  και πως να το αποκτήσεις
Read more about the article Internet of Things και Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
#image_title

Internet of Things και Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα

 Το Διαδίκτυο (Internet) αναμφισβήτητα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες ανακαλύψεις του 21ου αιώνα, επιτρέποντας την επικοινωνία και την άρση γεωγραφικών φραγμών. Παράλληλα, η εμφάνιση του Διαδικτύου των Πραγμάτων ή αλλιώς…

Continue ReadingInternet of Things και Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
Read more about the article Επιχειρηματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη
#image_title

Επιχειρηματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη

 Οι άνθρωποι εδώ και χρόνια ονειρεύονται την δημιουργία ενός ανθρωπόμορφου μηχανήματος που θα σκέφτεται και θα λειτουργεί σαν άνθρωπος. Έτσι λοιπόν η δημιουργία ΑΙ ( Artificial Intelligence ) ή αλλιώς…

Continue ReadingΕπιχειρηματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη