Παραδοσιακό η Digital Marketing

  • Post author:
  • Post category:Marketing

Παραδοσιακό η Digital Marketing, τι να επιλέξετε για την επιχείρησή σας και έπειτα να το υιοθετήσετε. Στην eye reflection agency, ερχόμαστε καθημερινά σε επικοινωνία με πολλές επιχειρήσεις και επιχειρηματίες. Μια απο τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις είναι τι είδος μάρκετινγκ είναι πιο αποδοτικό.

Πως να επιλέξω κανάλι διαφήμισης;

Κάποιες χαρακτηριστικές ερωτήσεις είναι να διαφημίσω μέσω social media, να κάνω αφίσες η φυλλάδια για την επιχείρηση. Καταλαβαίνουμε τους προβληματισμούς σας για αυτό είμαστε εδώ για να σας απαντήσουμε ποιό τρόπο διαφήμισης να επιλέξετε. Στο σημερινό άρθρο, θα απαντηθούν οποιεσδήποτε ανησυχίες και απορίες έχετε και θα συγκρίνουμε τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης με τον digital.

Ας αρχίσουμε με μερικούς ορισμούς πρώτα:

Παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι ο τρόπος διαφήμισης που δεν έχει να κάνει με οτιδήποτε υπάρχει online. Κάποια παραδείγματα είναι τα φυλλάδια, τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σπότ, καταχωρήσεις σε καταλόγους και άλλα. 

Digital μάρκετινγκ είναι ο τρόπος διαφήμισης που ασχολείται αποκλειστικά με τα digital (ψηφιακά) μέσα. Κάποια από αυτά είναι η social media διαφήμιση, SEO (search engine optimization) και email marketing.

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Και οι δυο στρατηγικές έχουν και τα κακά αλλά και τα καλά τους, το θέμα είναι να ξέρει κάποιος που ακριβώς θέλει να διαφημίσει την επιχείρησή του και με ποιον απο τους δυο τρόπους να χρησιμοποιήσει. 

Ζούμε στη σύγχρονη πραγματικότητα, όπου ο ψηφιακός κόσμος έχει καλύψει ένα σημαντικό μέρος της ζωής μας. Όπως λοιπόν αλλάζει η κοινωνία, αλλάζει και ο κόσμος της διαφήμισης και του marketing. 

Ποιό απο τα δυο να επιλέξετε τελικά;

Απο την στιγμή που θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρηση σας, θα σας δώσουμε μια συμβουλή μέσα από την πείρα που έχουμε αποκτήσει. Αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε και τους δύο τρόπους διαφήμισης! Και θα εξηγήσουμε γιατί. 

Παραδοσιακό η Digital marketing? 

Το παραδοσιακό marketing χρησιμοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια από επιχειρήσεις παγκοσμίως και τα αποτελέσματα που επιφέρει είναι πολύ θετικά. Το μόνο μειονέκτημά του είναι ότι είναι αρκετά ακριβό, εξαρτώμενο φυσικά και από το ποιό μέσο θα θελήσετε να χρησιμοποιήσετε. Δηλαδή η διαφήμιση μεταξύ του τηλεοπτικού σποτ είναι μεγαλύτερη από αυτή του ραδιοφώνου και του περιοδικού. 

Απο την άλλη το digital marketing το έχουν υιοθετήσει πολλές επιχειρήσεις τα τελευταία 10 χρόνια και από τότε έχει γίνει ανάρπαστο. Απο διαφημίσεις σε social media όπως Instagram η Tik Tok και μέχρι μέσω ιστοσελίδας με SEO. Αλλά αυτού του είδους το marketing είναι εξ ολοκλήρου για διαφορετικό κοινό στοχεύοντας κυρίως πιο νεανικές ηλικίες. 

Η συμβουλή μας θα ήταν να χρησιμοποιήσετε και τα δύο είδη marketing! Εκτός το ότι μπορείτε να μειώσετε και να μοιράσετε τα έξοδά σας χρησιμοποιώντας και τα δύο. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό καλύπτοντας όλες τις ηλικίες. Με αποτέλεσμα να κάνετε πιο αποτελεσματική την διαφήμισή σας και φυσικά πιο κερδοφόρα την επιχείρησή σας. 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την eye reflection agency και ακολουθήστε μας στο instagram για περισσότερα tips και ιδέες.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0