AI και marketing
AI και marketing

Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει επηρεάσει το ψηφιακό marketing; (Part 2)

AI και marketing

Συνεχίζουμε με το πολυσυζητημένο Part 2, του άρθρου AI και marketing, και πρώτα ξεκινάμε με μια συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτή η κατηγορία εμβαθύνει πιο συγκεκριμένα στο marketing, και εξηγεί πως πρέπει να γίνει η σωστή στόχευση.

Καλύτερα Στοχευμένο Marketing

Δεν γίνεται να μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη (AI) και marketing χωρίς την αναφορά της στόχευσης. Τι σημαίνει όμως ακριβώς και πώς μας βοηθάει; Μπορούμε να δημιουργήσουμε προτάσεις για συγκεκριμένα προϊόντα που μας ενδιαφέρουν, με βάσει των δικών μας μοναδικών και προσωπικών προτιμήσεων. Συγκεκριμένα στο advertising (διαφήμιση) που βασικός σκοπός είναι η εξειδικευμένη στόχευση. Όπως αντιλαμβάνεστε, κάτι τέτοιο μπορεί και επηρεάζει έντονα τις πωλήσεις, ειδικότερα στα ηλεκτρονικά καταστήματα. 

Έτσι από την στιγμή που υπάρχει το AI στο «οπλοστάσιο» τους: οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ποια προϊόντα ενδιαφέρουν τους χρήστες. Βασιζόμενοι πάντα στα δεδομένα τους φυσικά. Η πιο εξειδικευμένη και συγκεκριμένη στόχευση σημαίνει και μεγαλύτερη πιθανότητα πραγματοποίησης αγορών. Κάτι το οποίο είναι πολύ ισχυρό δεν συμφωνείτε; 

Writing Assistants και AI περιεχόμενο

To content marketing (μάρκετινγκ περιεχομένου) είναι εξαιρετικά ισχυρό. Πολλές φορές αναρωτιέσαι τι ακριβώς είναι αυτό το content marketing. Συνήθως περιέχει τα blog posts, τα βίντεο και γενικώς περιεχόμενο με το οποίο επικοινωνεί η επιχείρηση με το κοινό της. Με αυτό μια εταιρεία αυξάνει την επισκεψιμότητά στο site της και δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με το πελατολόγιό της. Επιπλέον, χρησιμοποιεί το περιεχόμενο αυτό σε περαιτέρω διαφορετικά κανάλια. 

Φυσικά, υπάρχει κάτι που καθιστά το content marketing συχνά χρονοβόρο: Η δημιουργία ποθητού περιεχομένου. Ένα παράδειγμα είναι, ένα καλό άρθρο, πρέπει να πληροί πολλές προϋποθέσεις πριν αναρτηθεί στο blog που έχει η επιχείρηση. Το σωστό είναι να είναι βελτιστοποιημένο αναφορικά με τα SEO, να περιέχει τις κατάλληλες πληροφορίες και να είναι καλογραμμένο. 

Πλέον όμως, υπάρχουν οι λεγόμενοι writing assistants, όπου είναι εργαλεία AI που μπορούν και γράφουν περιεχόμενο. Έτσι, μια εταιρεία γλιτώνει χρόνο, ελαχιστοποιεί το κοστολόγιό της και παράγει περισσότερο περιεχόμενο. Επίσης, οι writing assistants, δεν περιορίζονται μόνο στα blog posts. Δηλαδή, γράφουν emails, διαφημίσεις σελίδες πωλήσεων κ.α. Προφανώς το απο τις αρχές του  2022, εμφανίζονται περισσότερα blogs απο AI, καθώς όλοι και πιο πολλές επιχειρήσεις το αξιοποιούν.

Ισχυρότερη εξατομίκευση στο E-mail marketing

Φαντάσου τα αυτοποιημένα emails που στέλνει μια εταιρεία να είναι όσο πιο εξατομικευμένα γίνεται. Κάτι τέτοιο το email marketing θα το έκανε ακόμα πιο ισχυρό από ότι ήδη είναι. Χάρη λοιπόν στην τεχνητή νοημοσύνη, αυτό μπορεί να γίνει. 

Υπάρχουν αμέτρητες πλατφόρμες AI, που ειδικεύονται στη δημιουργία εξατομικευμένων newsletters με περιεχόμενο που αφορά ξεχωριστά τον κάθε χρήστη. Με βασικό σκοπό την οδήγηση σε ένα πιο αφοσιωμένο και ικανοποιημένο πελατολόγιο. Που εν τέλει κατευθύνει στην ώθηση των πωλήσεων (boost of sales). Δεν θα προτιμούσες να λαμβάνεις newsletters που αφορούν τις δικές σου προτιμήσεις και όχι γενικές; Μαντέυουμε πως η απάντηση είναι “Ναι”.

Συμπέρασμα

Αυτά που αναφέραμε ήταν οι πέντε τρόποι που η τεχνητή νοημοσύνη και το marketing συνεργάζονται περισσότερο από το 2022 και έπειτα. Είναι βέβαιο πάντως, ότι υπάρχουν πολλά περαιτέρω που μπορούν να προσφέρουν. Ακόμα, βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας εποχής συνεχόμενης εξέλιξης σε όλους τους τομείς της τεχνολογίας. Ενώ σίγουρα, περιμένουμε πολλά περισσότερα, καθώς το AI και το marketing, συνδυάζονται εξαιρετικά, και προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα. 

Τα βασικότερα που κρατάμε είναι:

  • Εξυπνότερες διαδικασίες 
  • Μειωμένα έξοδα
  • Καλύτερα Εξατομικευμένα αποτελέσματα 

Οι εφαρμογές του AI στο marketing είναι πολυάριθμες. Απο τη διαφήμιση και καμπάνιες PPC, έως και τη δημιουργία περιεχομένου, το SEO και τη διατήρηση πελατών. Στο site της Eye Reflection Advertising Agency μπορείτε να βρείτε τα άρθρα που εξηγούν τι είναι αναλυτικά. 

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0