360 Marketing Campaign
360 Marketing Campaign

360 Marketing Campaign

  • Post author:
  • Post category:Marketing

Τι είναι σημαίνει 360 Marketing Campaign;

Μπορείς να το πεις ελεύθερα. Στο χώρο της διαφήμισης, η 360 Marketing Campaign, είναι σίγουρα ένας όρος που βλέπεις και ακούς παντού! Αν και δεν είναι καινούργια ιδέα, τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να αποτελεί “δυνατό παίκτη” στον απαιτητικό κόσμο του Marketing.

Το 360 Marketing, ή αλλιώς μάρκετινγκ 360 μοιρών, είναι μια μορφή ολιστικού μάρκετινγκ που αξιοποιεί όλες τις πλατφόρμες επικοινωνίας του Brand. Κάνει χρήση διάφορων στοιχείων του Brand, αλλά καλύπτει μια μοναδική κεντρική ιδέα. Ουσιαστικά η 360 Marketing Campaign, χαρακτηρίζει την παρουσίαση ενός συνεκτικού μηνύματος σε όλα τα μέσα προβολής και διαφήμισης που διαθέτει ένα Brand.

Και όταν λέμε όλα, εννοούμε όλα: τηλεόραση, διαδικτυακές πλατφόρμες, τις συσκευασίες προϊόντων, παραδοσιακά μέσα.

Πότε να σχεδιάσω μια 360 degrees campaign;

Σίγουρα μια καμπάνια 360 θα σε βοηθήσει στα παρακάτω στάδια του Brand σο

  1. Rebranding Stratery
  2. Στη διαδικασία χτισίματος της εικόνας του Brand
  3. Όταν εισάγετε στην αγορά νέα προϊόντα και υπηρεσίες
  4. Στη διαδικασία αναζωογώνισης των προϊόντων με τις λιγότερες επιδόσεις

Σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσετε την 360 Marketing Strategy:

#1 Ιστοσελίδα

Δεδομένου ότι η ιστοσελίδα αποτελεί την κύρια ταυτότητα κάθε επωνυμίας, κάθε καμπάνια 360 μοιρών θα πρέπει να ενσωματώνει τον ιστότοπο στην διαδικασία, και να τον συνδέει με άλλες καμπάνιες. Επίσης για το λιανεμπόριο, η ίδια στρατηγική αξιοποιείται και στα eCommerce stores.

#2 Content Marketing

Η δημιουργία περιεχομένου, αποτελεί μια από τις πιο απαραίτητες μορφές μάρκετινγκ. Παράλληλα, και είναι και το σημείο που εδραιώνεται η ιδέα 360 degrees marketing. Κατά τη διάρκεια που τρέχει η καμπάνια, όλες οι μορφές περιεχομένου, τόσο marketing όσο και μη, πρέπει να περιλαμβάνουν την προσέγγιση 360.

#3 Social Media

Πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως Instagram, Facebook, Pinterest, TikTok, είναιαπαρραίτητα κομμάτια μιας 360 στρατηγικής. Είναι ουσιαστικά τα σημεία που μπορεί το Brand να στοχεύσει το κοινό του και να δημιουργήσει μια βάση πιστών ακολούθων για την ιδέα του Marketing. Για τα νέα Brands , αυτές είναι και οι πλατφόρμες που χτίζεται το μεγαλύτερο κομμάτι του Brand Awareness.

#4 Παραδοσιακό Marketing

Παλιό καλό και πατροπαράδοτο Marketing. Αφίσες, διαφημίσεις σε ραδιόφωνο κα τηλεόραση. Σε αυτές τις πλατφόρμες είναι ο μεγαλύτερος όγκος της καταναλωτικής βάσης. Επομένως η ενσωμάτωση τους στην καμπάνια Marketing 360, είναι απαρραίτητη. Επίσης παρέχουν πρόσβαση σε τοπικές αγορές, και επομένους τοπικούς καταναλωτές!

#5 Εκδηλώσεις κα Seasonal Marketing

Αξιοποίηση ιδιαίτερων ημερών, αθλητικών διαγωνισμών και εορτών προκεμένου να υπάρξει φυσική παρουσία και αλληλεπίδραση με τον κόσμο. Τέτοιου είδους εκδηλώσεις είναι ευπρόσδεκτες από κοινότητες σε πολλούς κλάδους και συνδέοντας την καμπάνια Marketing με αυτές θα μπορέσετε να χτίσετε μια ισχυρότερη εικόνα για το Brand σας.

Μια επιτυχημένη 360 Marketing Campaign θέλει προσεκτική τοποθέτηση του μηνύματος σας, προσφορά βελτιωμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών και κατανόηση της ύπαρξης διαφορετικού κοινού σε κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Από την άποψη της ανάλυσης, η επιλογή μόνο των πιο συναφών μέσων και καναλιών για την καμπάνια μάρκετινγκ 360 θα σας βοηθήσει να ξοδέψετε με σύνεση, να μετρήσετε με ακρίβεια την απόδοση διαφημιστικής δαπάνης (ROAS) και, με τη σειρά της, να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0