email marketing

Email marketing

  • Post author:
  • Post category:Marketing
email marketing

To Email marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο marketing, που ανήκει στην κατηγορία του Direct και Digital Marketing. Μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ενδιαφέροντος, στην αύξηση του brand awareness, αλλά και στη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με τους πελάτες. Μέσω του Email marketing οι πελάτες μπορούν λαμβάνουν πληροφορίες για τρέχουσες προσφορές και νέα προϊόντα. 

Τα πλεονεκτήματα του Email Marketing

Ένα από τα στοιχεία που κάνουν το Email Marketing δημοφιλές είναι το ότι αναγκάζει τον παραλήπτη να προβεί σε ένα Action. Αυτό μπορεί να σημαίνει είτε να διαβάσει το μήνυμα, είτε να το διαγράψει είτε να το βάλει στο αρχείο. Ένα άλλο θετικό χαρακτηριστικό του είναι το cost-effectiveness του, αφού δεν υπάρχουν διαφημιστικά έξοδα. Σε μία βρετανική έρευνα της Direct Marketing Association, βρέθηκε ότι για κάθε $1 που ξοδεύεται σε Email Marketing το ROI (Return of Investment) είναι $38. 

Και μετά υπάρχουν φυσικά όλα τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου εργαλείου όσον αφορά το targeting. Μπορείς να διαχωρίσεις το κοινό σου και να στοχεύσεις διαφορετικές δημογραφικά ομάδες! Κατά συνέπεια το mail θα φτάνει σε όσους ενδιαφέρει πραγματικά το brand σας!

Τέλος, με το Email Marketing οι marketers μπορούν να κάνουν A/B testing, εναλλαγές στο κείμενο και στα call to action buttons. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να ελέγξουν ποια φόρμα έχει την κατάλληλη απόδοση. 

Τα μειονεκτήματα

Φυσικά, παρά τα πλεονεκτήματα, υπάρχουν και τα αντίστοιχα μειονεκτήματα τα οποία χρήζουν την προσοχή του κάθε marketer. 

To κυριότερο και το πιο σύνηθες είναι ότι η πλατφόρμα τα κατατάσσει ως spams. Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν τα μηνύματα έχουν ως προορισμό ανθρώπους που δεν δίνουν σημασία στο brand σας. Αυτοί εν τέλει νιώθουν εκνευρισμό από το Email και να το διαγράφουν ή να κάνουν unsubscribe. 

Ακόμα ένα λάθος διατυπωμένο μήνυμα μπορεί να μην βρει ποτέ τον προορισμό του λόγω του φιλτραρίσματος που προσφέρουν οι πλατφόρμες Email. Στην ίδια λογική, ένα λάθος σχεδιαστικό μπορεί να αποτρέψει το χρήστη να το διαβάσει από διάφορες συσκευές.

Το σίγουρο είναι ότι θέλει μέτρο, καθώς τα πλεονεκτήματα μπορούν να γίνουν μετατραπούν εύκολα σε μειονεκτήματα!

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0