Social Listening

Social Listening

Social Listening

Αναγνωρισιμότητα, διαφημίσεις, κίνηση προς την ιστοσελίδα είναι κάποια από τα πιο χρήσιμα features των Social Media. Πέρα από αυτά, τα Social Media ευνοούν τη διάδοση σχολίων – αρνητικών και θετικών. Για αυτό το λόγο, είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιος που θα κάνει Social Listening. Τι σημαίνει αυτό;

Σύμφωνα με το HubSpot, το Social Listening έχει να κάνει με την επίβλεψη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για οποιοδήποτε σχόλιο και αναφορά προς το όνομα της επιχείρησης. Όπως, επίσης και παρακολούθηση των keywords, των ανταγωνιστών και των θεμάτων, που έχουν να κάνουν με την εταιρεία. 

HubSpot, 2022

Τα 4 στάδια του Social Listening

  • H ανακάλυψη, δηλαδή η συγκέντρωση μέσω των social media, όλων των απαραίτητων δεδομένων που αφορούν την εταιρεία
  • Η ανάλυση, δηλαδή η αναγνώριση των σχολίων, που αποτελούν “θόρυβο” και όχι πραγματική βοήθεια προς την επιχείρηση
  • Ο διαμοιρασμός τους προς το κατάλληλο τμήμα της εταιρείας. Για παράδειγμα, η κοινοποίηση τους στο τμήμα του Product development ή  στο τμήμα του marketing.
  • H διαμόρφωση της στρατηγικής με βάση τα δεδομένα
  • Η εκτέλεση της στρατηγικής

Γιατί μία εταιρεία χρειάζεται μία Social Listening στρατηγική;

  1. Οι πελάτες εκτιμούν τις εταιρείες που απαντούν στα σχόλια

Σύμφωνα με το SproutSocial, το 46% των καταναλωτών θεωρούν ότι αυτό που κάνει ένα brand να ξεχωρίζει είναι η αλληλεπίδραση του με τους πελάτες του. Μάλιστα, το 90% των ατόμων των ακολούθων μίας εταιρείας στα social media, αγοράζουν από αυτή.

  1.  Η εταιρεία επιβλέπει την εξέλιξη της μέσα από τo Social Listening

Κάποιες φορές συμβαίνουν περιστατικά, που βλάπτουν την εικόνα της επιχείρησης προς τον κόσμο. Μέσα από την παρακολούθηση των online σχολίων, μία επιχείρηση μπορεί να κατανοήσει την αύξηση ή την μείωση των πωλήσεων της, αλλά και τους λόγους δημοφιλίας της ή μη. 

  1. Ανακάλυψη νέων ευκαιριών

Πολλές φορές οι πελάτες προσφέρουν από μόνοι τους τη λύση. Μέσω του Social Listening, μία εταιρεία μπορεί να ανακαλύψει ευκαιρίες βελτίωσης προϊόντων, συσκευασίας, αλλά και συνεργασίας με άλλες εταιρείες, όπως επίσης και trends.

  1. Βελτιστοποίηση του περιεχομένου

Τα άτομα που σας ακολουθούν μπορούν να σας δώσουν χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το content που τους ενδιαφέρει, μέσα από τα hashtags, τις φωτογραφίες και τις τοποθεσίες που αλληλεπιδρούν.

Οι πελάτες σας θέλουν να αλληλεπιδρούν με φρέσκα και επικοινωνιακά brands και ο καλύτερος τρόπος για να γίνετε και εσείς έτσι, είναι μέσω του Social Listening!

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0