Giveaway alert

Giveaway
Giveaway

Το μέγεθος των Giveaway στην Ελλάδα όλο και μεγαλώνει τον τελευταίο καιρό. Σπίτια, αυτοκίνητα είναι μόνο λίγα από τα προϊόντα που εταιρείες και influencers χαρίζουν στο κοινό τους! Ποια είναι, όμως η αποτελεσματικότητα τους και κατά πόσο τα οφέλη τους ξεπερνούν την επένδυση των brands;

Τα giveaway και η δημιουργία κοινότητας

Ένας online διαγωνισμός με σωστό σχεδιασμό μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία μίας κοινότητας. Συγκεκριμένα, μέσω χορηγούμενης διαφήμισης ή συνεργασίας με influencer, άτομα που δεν γνώριζαν για την εταιρεία τώρα μαθαίνουν για την ύπαρξη της. Το word-of-mouth, στη συνέχεια, συμβάλλει στην αύξηση του brand awareness.

Η αύξηση των ακολούθων

Ένα giveaway, όπως είναι φυσικό φέρνει και αύξηση των ακολούθων στις προβαλλόμενες Social Media πλατφόρμες. Αυτό είναι το ένα θετικό. Από εκεί και πέρα ο κάθε marketer αναλαμβάνει τη δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου που θα κάνει τους καινούριους followers να παραμείνουν εγγεγραμμένοι και σταδιακά να μετατραπούν σε πελάτες.

Η αύξηση των πωλήσεων

Ο τελικός στόχος όλων των προωθητικών ενεργειών είναι η αύξηση των πωλήσεων, κάτι που τα Giveaways μπορούν να πετύχουν. Τις περισσότερες φορές είναι ευκολότερο να μετατρέψεις τα leads σε πελάτες, όταν ο διαγωνισμός χαρίζει προϊόντα της επιχείρησης αντί κάποιο iphone για παράδειγμα, το οποίο αποπροσανατολίζει από το σκοπό της εταιρείας!

Η αύξηση του engagement από τα giveaway

Ένας online διαγωνισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για την αύξηση των engagement rates. Βέβαια, πρέπει να δοθεί προσοχή στη στόχευση σχετικού κοινού με την εταιρεία, έτσι ώστε να έχει και η όλη διαδικασία νόημα. Το σχετικό target audience θα συμβάλλει ενεργά στην αύξηση των σχολίων, likes, shares, retweets και φυσικά pins!

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0