Το μέγεθος των Giveaway στην Ελλάδα όλο και μεγαλώνει τον τελευταίο καιρό. Σπίτια, αυτοκίνητα είναι μόνο λίγα από τα προϊόντα που εταιρείες και influencers χαρίζουν στο κοινό τους! Ποια είναι, όμως η αποτελεσματικότητα τους και κατά πόσο τα οφέλη τους ξεπερνούν την επένδυση των brands;
Τα giveaway και η δημιουργία κοινότητας
Ένας online διαγωνισμός με σωστό σχεδιασμό μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία μίας κοινότητας. Συγκεκριμένα, μέσω χορηγούμενης διαφήμισης ή συνεργασίας με influencer, άτομα που δεν γνώριζαν για την εταιρεία τώρα μαθαίνουν για την ύπαρξη της. Το word-of-mouth, στη συνέχεια, συμβάλλει στην αύξηση του brand awareness.
Η αύξηση των ακολούθων
Ένα giveaway, όπως είναι φυσικό φέρνει και αύξηση των ακολούθων στις προβαλλόμενες Social Media πλατφόρμες. Αυτό είναι το ένα θετικό. Από εκεί και πέρα ο κάθε marketer αναλαμβάνει τη δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου που θα κάνει τους καινούριους followers να παραμείνουν εγγεγραμμένοι και σταδιακά να μετατραπούν σε πελάτες.
Η αύξηση των πωλήσεων
Ο τελικός στόχος όλων των προωθητικών ενεργειών είναι η αύξηση των πωλήσεων, κάτι που τα Giveaways μπορούν να πετύχουν. Τις περισσότερες φορές είναι ευκολότερο να μετατρέψεις τα leads σε πελάτες, όταν ο διαγωνισμός χαρίζει προϊόντα της επιχείρησης αντί κάποιο iphone για παράδειγμα, το οποίο αποπροσανατολίζει από το σκοπό της εταιρείας!
Η αύξηση του engagement από τα giveaway
Ένας online διαγωνισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για την αύξηση των engagement rates. Βέβαια, πρέπει να δοθεί προσοχή στη στόχευση σχετικού κοινού με την εταιρεία, έτσι ώστε να έχει και η όλη διαδικασία νόημα. Το σχετικό target audience θα συμβάλλει ενεργά στην αύξηση των σχολίων, likes, shares, retweets και φυσικά pins!