You are currently viewing Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει επηρεάσει το ψηφιακό marketing; (Part 1)
AI και marketing

Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει επηρεάσει το ψηφιακό marketing; (Part 1)

Σχετικά με το Marketing, απο το έτος 2022 θα φανούν πολυάριθμες διαφορετικές εξελίξεις. Άλλωστε, ο επιχειρησιακός κόσμος αλλάζει με την βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι, τα κανάλια προώθησης, όπως τα social media, είναι κάτι must για τις περισσότερες επιχειρήσεις.

Στο συγκεκριμένο άρθρο λοιπόν, εξερευνούνται οι τρόποι που η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και το μάρκετινγκ συνεργάζονται. Με αποτέλεσμα την επιρροή όλων των επιχειρήσεων, απο την Eye Reflection Advertising Agency μέχρι την δική σας.

Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη (AI);


Άς αρχίσουμε από το, τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence). Αρχικά, είναι κλάδος της πληροφορικής που ασχολείται αποκλειστικά με την υλοποίηση και σχεδίαση υπολογιστικών  συστημάτων. Αλλά, κατα κύριο λόγο μιμείται την συμπεριφορά των ανθρώπων. Ο κεντρικός σκοπός είναι να διευκολύνει τις διαδικασίες, την επίλυση προβλημάτων αλλά και την λήψη αποφάσεων. Γενικά, ο βασικός σκοπός είναι κάποια συστήματα, να πραγματοποιούν εργασίες για τις οποίες δεν θα χρειάζεται η ανθρώπινη παρέμβαση. 

Εννοείται, πως οι εφαρμογές/δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης δεν περνούν απαρατήρητες απο τον επιχειρησιακό κόσμο, και ούτε απο το digital marketing. Πάμε λοιπόν να δούμε τρεις τρόπους με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει το marketing.

Chatbots και μηχανική μάθηση.

Τα chatbots κατάκτησαν ήδη ένα σημαντικό κομμάτι του σύγχρονου Internet Marketing. Με την ταχεία ανάπτυξη του artificial intelligence που αναφέραμε, και της μηχανικής μάθησης, ο ρόλος των chatbots είναι πολύ σημαντικός. Έτσι πλέον τα bots μπορούν να απαντούν κατάλληλα στους χρήστες αλλά και να αξιολογούν τα πολύπλοκα ερωτήματά τους. 

Κάτι το οποίο η μετάφρασή του είναι προηγμένη και καλύτερη εξυπηρέτηση του πελατολογίου. Και είναι ευρέως γνωστό ότι είναι πολύ σημαντικό, όχι μόνο για την φήμη ενός brand αλλά και για τις πωλήσεις. 

Ωστόσο, η χρήση των chatbots δεν σταματά εκεί, καθώς πέρα από το βελτιωμένο customer support που προσφέρουν, επίσης:

  • Ελαχιστοποιούν τα κόστη των επιχειρήσεων
  • Συντελούν στην πραγματοποίηση πωλήσεων
  • Δημιουργούν μια πιο εύκολη και ευχάριστη εμπειρία των χρηστών

Επιπλέον το AI, απόδειξε ότι μπορεί να κάνει τα chatbots τόσο “ισχυρά” που η Meta ματαίωσε ένα μεγάλο project. Αφού τα chatbots φτιάχνουν την δική τους γλώσσα και προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς.

Ανάλυση δεδομένων και καλύτερες προβλέψεις.

Τα δεδομένα και οι βάσεις δεδομένων παίζουν πολύ βασικό ρόλο στις λήψεις αποφάσεων. Πιο συγκεκριμένα στο Marketing, τα δεδομένα είναι πολύ σημαντικά για τους marketers, καθώς δίνουν τις καλύτερες λύσεις στους πελάτες. Όπως για παράδειγμα, προσαρμογή μιας στρατηγικής η την βελτίωσή της. 

Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, οι marketers μπορούν να έχουν πρόσβαση σε προηγμένα μοντέλα πρόβλεψης. Βάσει παλαιότερων δεδομένων, αυτά τα μοντέλα μπορούν και δημιουργούν προβλέψεις που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να γίνουν. Δημιουργείται, λοιπόν το intelligent marketing – ενα πιο έξυπνο μάρκετινγκ, που κοιτάει στο μέλλον. 

Με αυτούς τους τρόπους μπορούν με ευκολία να προβλέψουν τη συμπεριφορά των πελατών αλλά και των χρηστών. Στο data science (επιστήμες δεδομένων), όπου μεταφράζετε και ως predictive analysis (προγνωστική ανάλυση). Οι επιστήμες των δεδομένων, είναι σε ανοδική πορεία κάτι που ωθεί του decision making σε πιο ευέλικτο και εύκολο. Για αυτό, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις ξεκινούν να αξιοποιούν έντονα την δύναμη των δεδομένων.

Επομένως περιμένουμε να δούμε τις νέες δυνατότητες που θα ξεκλειδώσει το AI σε αυτό τον τομέα. Επίσης, περισσότερα θα απαντηθούν στο Part 2, του άρθρου! Όπου θα μιλήσουμε πως το (AI) ωθεί τα Writing Assistants, το Στοχευμένο Marketing και το Email Marketing. 

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0