Instagram Trends

Instagram Trends για το 2022.
Instagram Trends

Το 2022 έχει μπει για τα καλά και μαζί του φέρνει πλήθος Instagram Trends!

Instagram Trends No1

💃🏻I wanna dance with Somebody

Η επέλαση της πανδημίας, εκτός από χιλιάδες μεταλλάξεις, εμβόλια και νεύρα μας έφερε κα το αγαπημένο σε όλους TikTok. Και ποια είναι η πετυχημένη συνταγή της συγκεκριμένης πλατφόρας; εκτός από την πολύ δημιουργική της κοινότητα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα μας ξανα θύμησε την αγάπη μας για το χορό.

Αυτό λοιπόν είναι και το πρώτο Trend που καταγράφει η κοινότητα του Instagram για το 2022.  Συγκεκριμένα καταγράφει πως “1 στους 3 από τους έφηβους χρήστες ανυπομονεί να δει περισσότερες προκλήσεις χορού το 2022”. 

Οπότε ένα είναι το σίγουρο, πως και το 2022 θα ξεβιδωθουμε! 

Instagram trends No2

🛍️ Instagram Shopping the best kind of shopping

Εσύ ψώνισες φέτος από το Instagram ή ζεις κάτω από καμιά πέτρα; Το Instagram Shopping , είναι το trend που το 2021 έφτασε στην κορυφή, καθώς λόγο της ανανέωσης της πλατφόρμας, και της απόκτησης βελτιωμένων ψηφιακών εργαλείων! Ε εντάξει η αλήθεια είναι πως βοήθησε και η πανδημία σε αυτό καθώς το ημερήσιο Scroll έφτασε ταβάνι!

Περισσότεροι από 130 εκατομμύρια χρήστες κάνουν κλικ σε μια ανάρτηση στο Instagram Shopping κάθε μήνα – μια κίνηση ένας ιδιοκτήτης καταστήματος θα μπορούσε μόνο να ονειρευτεί.

Όλα τα σημάδια δείχνουν ότι η συγκεκριμένη συνήθεια ήρθε για να μείνει τα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, το eMarketer προβλέπει ότι το κοινωνικό εμπόριο θα είναι μια βιομηχανία 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2025, ενώ 1 στους 4 χρήστες της Γενιάς Z περιμένει πως και πως να ψωνίσει μέσω των κοινωνικών τους δικτύων.

Instagram trends No3

👑Creators are Kings

Ένα πράγμα άμα πούμε θα είναι αρκετό. Στο Instagram το 2021 καταγράφηκαν 50 εκατομμύρια δημιουργοί περιεχομένου, ναι οι γνωστοί σε όλους μας Influencers! Συγκεκριμένα 4 στους 5  χρήστες του Instagram που ανήκουν στη Γενιά Z συμφωνούν ότι οι Content Creators τους ασκούν πολύ μεγαλύτερη επιρροή από τις τηλεοπτικές διασημότητες. 

Στις ΗΠΑ, το 72,5% των Marketears θα αξιοποίησουν το Influencer Marketing  έως το 2022 και οι διαφημίσεις Συνεργασιών και Επώνυμου Περιεχομένου του Instagram θα κάνουν τη δυνατότητα συνεργασίας πιο εύκολη από ποτέ για τις επωνυμίες. 

Οι δημιουργοί (Content Creators) αξιοποιούν τα πρόσφατα εργαλεία της πλατφόρμας, για να αναφέρουν επωνυμίες (Brands), με σκοπό μελλοντικές συνεργασίες. Από την άλλη, οι εταιρίες χρησιμοποιούν τα εργαλεία αυτά για αναζήτηση και αξιολόγηση των δημιουργών που ταιριάζουν καλύτερα στα Brand τους.

Instagram trend No4

😢Bye Bye IGTV

Τον Οκτώβριο του 2021, το Instagram ανακοίνωσε την απόσυρση του IGTV, της αποκλειστικής του μορφής βίντεο μεγάλης μορφής. Τώρα, οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν περιεχόμενο διάρκειας έως και 60 λεπτών απευθείας στην κύρια ροή Insta.

 Άραγε θα μας λείψουν;

Instagram trend No5

🎉Ζήτω τα Reels!

Αντίο IGTV! Καλώς ορίσατε Reels!

Αν και ακόμα στην Ελλάδα δεν είναι συμβατά, τα Reels, είναι βίντεο σύντομης μορφής, που ήρθαν ως απάστηση στο TikTok. Και χάρη σε μια επιθετική αλγοριθμική ώθηση (και μια μπροστινή και κεντρική θέση στην πλοήγηση της εφαρμογής), τα Reels έχουν γίνει ακρογωνιαίος λίθος στη σύγχρονη εμπειρία Instagram!

Τα περιμένουμε πως και πως! 

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0