LinkedIn, Phone
LinkedIn

LinkedIn

  • Post author:
  • Post category:Marketing
LinkedIn, Phone
LinkedIn

LinkedIn για Επιχειρήσεις

Τι γνωρίζετε άραγε για την πλατφόρμα LinkeDin;

Το LinkeDin έκανε την εμφάνιση του το 2003, ως ένα εργαλείο εύρεσης εργασίας. Σήμερα έχει καταφέρει να αναδειχτεί ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας για τη σύναψη επιχειρηματικών σχέσεων την ανάδειξη ηγετών στις διεθνής αγορές και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας των Brands.

Πολλές δε είναι και επιχειρήσεις που αξιοποιούν τη συγκεκριμένα πλατφόρμα για την Digital Στρατηγική του Marketing τους.

Γιατί;

No 1: To LinkedIn αποτελεί το κατάλληλο μέσο για B2B Marketing

Οι χρήστες που δημιουργούν προφίλ στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, έχουν ως στόχο την ενίσχυση των επαγγελματικών τους γνώσεων και την επαγγελματική δικτύωση. Όταν διαφημίζεσαι στο LinkedIn, εμφανίζεσαι σε ένα newsfeed με ειδήσεις και νέα που αφορούν τον κλάδο που δραστηριοποιείται η επιχείρηση σου, αλλά και οι δυνητικοί σου πελάτες. Οπότε τι καλύτερο από να επικοινωνείς και να ενημερώνεσαι από την κοινότητα της επιχείρησης σου; Με αυτό τον τρόπο ανοίγει ο δρόμος για νέες συνεργασίες και φυσικά για Networking!

No 2: Προσφέρει αναλυτική στόχευση κοινού

Για τις διαφημιστικές καμπάνιες, το LinkedIn, αξιοποιεί δεδομένα που προέρχονται αποκλειστικά από τους ίδιους τους χρήστες. Επομένως η στόχευση του κοινού είναι πολύ πιο ποιοτική και αποτελεσματική! Ταυτόχρονα, προσφέρει απεριόριστες επιλογές στόχευσης, για να δημιουργήσεις ένα κοινό που θα αλληλεπιδράσει αποτελεσματικά με τη διαφήμιση σου. Οπότε η σωστή αξιοποίηση των δεδομένων θα οδηγήσει σε επιτυχία!

No 3: Αξιοποιεί αποτελεσματικά τα δεδομένα που έχει ήδη η επιχείρηση σας στη βάση της

Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά, πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσεις μια βάση δεδομένων πελατών. Άμα η δικιά σου επιχείρηση τα έχει καταφέρει , μπορεί να αξιοποιήσει τα συγκεκριμένα δεδομένα στην πλατφόρμα του LinkedIn. Συγκεκριμένα έχετε την δυνατότητα να ανεβάσετε τα αρχεία με τα email των δυνητικών πελατών σας και το LinkedIn θα τα ταιριάξει με τα προφίλ των χρηστών, δημιουργώντας μια αξιοποιήσιμη βάση δεδομένων για την υλοποίηση εκστρατειών και διαφημίσεων.

Ακόμα ένα δυνατό χαρακτηριστικό είναι η στόχευση λογαριασμού. Μπορείτε εύκολα και αποτελεσματικά να ώστε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε συγκεκριμένες εταιρίες από συγκεκριμένους κλάδους που σας ενδιαφέρουν!

No 4: Αξιοποιεί τους υπαλλήλους  

Ενθαρρύνοντας τους υπαλλήλους σας να αναδημοσιεύουν το περιεχόμενο που LinkedIn στο επαγγελματικό προφίλ της εταιρίας σας, έχετε την ευκαιρία να σας γνωρίσουν ακόμα περισσότεροι επαγγελματίες και να διευρύνεται το Network σας.

Tips για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου Επαγγελματικού Προφίλ

Για το τέλος έχουμε να σας προτείνουμε 3 συμβουλές για τη δημιουργία ενός επαγγελματικού προφίλ.

Επένδυση χρόνου: Ένα ολοκληρωμένο προφίλ, οφείλει να είναι πλήρες, αναλυτικό, επαγγελαμτικό, με Φωτογραφία προφίλ και Banner. Παράλληλα πρέπει να υπάρχουν τα σωστά keywords, πληροφορίες επικοινωνίας, τοποθεσία και ιστοσελίδα.

Τα κάνατε όλα αυτά! Συγχαρητήρια! Μην ξεχνάτε από εκεί και έπειτα την παρουσία! Η συχνή παρουσία είναι αυτή που θα συμβάλει στην οικοδόμηση του Brand της επιχείρησης σας .

Personal Branding: Για τη δημιουργία επαγγελματικής ιστοσελίδας είναι απαραίτητη η ύπαρξη προσωπικού προφίλ στην πλατφόρμα. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης αξιοποιείστε τις δημόσιες σχέσεις σας και δημιουργείστε πρώτα ένα δυνατό και ολοκληρωμένο προσωπικό προφίλ. Αυτό θα σας δώσει στη συνέχεια τη δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με επιχειρήσεις και επαγγελματίες του κλάδου σας, στην πηγή της πληροφορίας.

Πλούσιο Περιεχόμενο: Συχνές δημοσιεύσεις, rich media, Hashtags, Links, tags να είναι οι αγαπημένοι σας φίλοι!

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0