influencer, social media, woman.jpg
Influencer Marketing

Influencer Marketing

  • Post author:
  • Post category:Marketing
 influencer, social media, woman.jpg
Influencer Marketing

Τον τελευταίο καιρό βγήκαν στη δημοσιότητα υπέρογκα ποσά που χρεώνουν διάσημα πρόσωπα του ελληνικού Instagram για τη διαφήμιση προϊόντων στα Social Media. Όπως ήταν αναμενόμενο, ο κόσμος αντέδρασε. Η ερώτηση ήταν τι σπουδαίο κάνουν αυτοί οι άνθρωποι για να παίρνουν τόσο μεγάλες αμοιβές. Η απάντηση είναι: Influencer Marketing.

Τι είναι το Influencer Marketing

To Influencer Marketing είναι στην ουσία ένα μείγμα εκμετάλλευσης της επιρροής αναγνωρίσιμων προσώπων και νέων digital εργαλείων. Αλλά για να γίνει περισσότερο κατανοητό πρέπει να γίνει σαφές ότι ένας online influencer δεν είναι απαραίτητα διάσημος. 

Influencer είναι ένα άτομο με επιρροή. Δημοσιεύει συστηματικά φωτογραφίες και βίντεο σε κάποια social media βασιζόμενο πάντα στον τομέα που γνωρίζει. Κατά συνέπεια, influencer μπορεί να μία fashion blogger στο Instagram, ένας gamer στο Twitch ή ακόμα και ένας Υπεύθυνος Marketing στο Linkedin.

Ο κόσμος πλέον προτιμάει να ακολουθεί στα Social Media άτομα που δημοσιεύουν την προσωπική τους ζωή ή τη γνώση τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εταιρείες να είναι σε δεύτερη μοίρα.

Μία επιχείρηση επιλέγει να συνεργαστεί με έναν influencer για την προώθηση ενός προϊόντος του ή ακόμα και ολόκληρης της επιχείρησης. Ο influencer αναγνωρίζει δημόσια την αξία του προϊόντος ή της επιχείρησης για να πετύχει τους στόχους της εταιρείας. Φυσικά η εμπιστοσύνη των ακολούθων προς τον influencer θα κρίνει την επιτυχία.

Το Influencer Marketing στην πράξη

Σύμφωνα με έρευνα της Mediakix το ROI (Return of Investment) είναι 11 φορές μεγαλύτερο σε αντίθεση με τα paid media.Συγκεκριμένα για κάθε 1$ που ξοδεύει μία επιχείρηση σε διαφήμιση AdWords, κερδίζει 2$. Αντίθετα για κάθε 1$ που ξοδεύει μία επιχείρηση στο Influencer Marketing, κερδίζει 11,69$. 

Φυσικά τα παρακάτω βήματα θα κάνουν μια καμπάνια επιτυχημένη: 

  • Έρευνα για τον σωστό influencer – ποιο είναι το Target Group του. Σε ποιο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης είναι επιτυχημένος και τι στατιστικά αλληλεπίδρασης σημειώνει
  • Μελέτη στρατηγικής – ποιο είναι το διαθέσιμο budget και κατά συνέπεια αν η επιχείρηση θα επιλέξει micro(5-20k followers) ή μεγαλύτερο influencer
  • Ποιος είναι ο στόχος και το μήνυμα που θα προβάλει ο influencer
  • Σωστή επικοινωνία με τον Influencer – οι μικρότεροι συνήθως επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες, ενώ τους μεγαλύτερους εκπροσωπούν agencies
  • Απολογισμός εκστρατείας

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0