Το digital marketing έχει τεράστια σημασία για το χώρο της εστίασης. Το μόνο που χρειάζεται να σκεφτείτε είναι ότι αν ανοίξετε τις εφαρμογές των Social Media στο κινητό σας θα δείτε σίγουρα δημοσιεύσεις φίλων με φαγητό και ποτό! Η ψηφιοποίηση έχει φέρει ριζοσπαστικές αλλαγές στον τομέα της εστίασης και στο μέλλον θα αλλάξουν ακόμα περισσότερα πράγματα. Παρακάτω θα βρείτε τα hottest trends για τον συγκεκριμένο τομέα και στη συνέχεια σας περιμένουμε στην Eye Reflection για να τα εφαρμόσουμε στην επιχείρηση σας!
Νέα keywords στο παιχνίδι
Τα τελευταία χρόνια, τα σχετικά keywords με τον τομέα της εστίασης έχουν ξεκινήσει να αλλάζουν. Πλέον, ολόκληρος ο κόσμος αναζητά πιο υγιεινές επιλογές και υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σχετικά με το περιβάλλον. Από τον τρόπο παραγωγής των προϊόντων μέχρι τη συσκευασία τους, όλα έχουν να κάνουν με τα παρακάτω keywords “healthy”, “organic” και φυσικά “sustainability”.
Η σημαντικότητα των SEO
Η απουσία μιας επιχείρησης από τα πρώτα αποτελέσματα της Google σημαίνει σχεδόν άγνοια ύπαρξης από τους καταναλωτές. Για την αποφυγή αυτής της digital “αυτοκτονίας” είναι σημαντική η σωστή χρήση των τεχνικών SEO. Μάλιστα, σύμφωνα με το Finances Online , το 56% της επισκεψιμότητας σε ιστοσελίδες εστίασης είναι μέρος των οργανικών αποτελεσμάτων!
Τα Social Media στο επίκεντρο
Το φαγητό είναι ο βασιλιάς των “social media”! Με 3.62 δισεκατομμύρια χρήστες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης μέσω κινητής συσκευής, είναι δύσκολο να πεις όχι στην Social Media παρουσία! Αυτό που θέλουν, όμως, οι χρήστες είναι στην πραγματικότητα αυθεντικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο! Αυτό σημαίνει όχι αναπαραγωγές, αλλά ναι συνεργασίες με influencers, οι οποίοι θα έχουν άμεσο τρόπο προσέγγισης των ακολούθων τους.
Στόχευση και προσωποποιηση
Ένα από τα προτερήματα του digital marketing είναι η δυνατότητα απόκτησης πολλών δεδομένων των καταναλωτών. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τα δεδομένα, το κοινό σας και φυσικά να μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις γνώσεις για να το στοχεύσετε καλύτερα και να το κάνετε να νιώσει ξεχωριστό!
Voice Technology, Virtual και Augmented Reality
Voice Technology, Virtual και Augmented Reality μπορεί να μοιάζουν λέξεις βγαλμένες από το μέλλον, αλλά το μέλλον είναι πιο κοντά από ό τι φαντάζετε! Εφαρμογές που συμπεριλαμβάνουν τη χρήση της φωνής, όπως η Siri, η Alexa και το Google Assistant έχουν ξεκινήσει και εμπνέουν τους επιχειρηματίες. Συγκεκριμένα, τα McDonald’s βρίσκονται ήδη στην ανάπτυξη μίας τεχνολογίας που θα δέχεται φωνητικές παραγγελίες στο Drive through.
H εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα μπορούν να συμβάλλουν στη εξιστόρηση του οράματος πίσω από τις συσκευασίες, αλλά και της εξυπηρέτησης των πελατών!