Οι διαφημιστικές εκστρατείες που ενσωματώνουν την τακτική του brand storytelling, έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Όταν το αφήγημα περιέχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ακολουθεί ένα μοτίβο, τότε καταφέρνει να δημιουργήσει σταθερότερες σχέσεις με τους θεατές. Μέσω του storytelling, τα brands μπορούν να αναδείξουν τις αξίες τους, να αντιμετωπίσουν κοινές προκλήσεις και να παρουσιάσουν λύσεις με τρόπο που είναι σχετικός και ενδιαφέρων για το κοινό. Αυτό βοηθά στη δημιουργία ισχυρών και πιστών σχέσεων με τους καταναλωτές, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση στο brand.
Ανέκαθεν μια καλή ιστορία από έναν δεινό ομιλητή έχει την δυνατότητα να καθηλώνει τα πλήθη. Αυτό είναι κάτι που αν το εκμεταλλευτείτε σωστά θα απογειώσει το brand σας. Ένα καλό brand storytelling περιλαμβάνει πέντε βασικά χαρακτηριστικά, τα 5 C. Αυτά τα 5 C είναι τα εξής : character, context, conflict,climax,closure. Το αφήγημά σας θα πρέπει για να είναι αποδοτικό να δίνει έμφαση στους πελάτες, σε πιθανά προβλήματα που υπήρξαν και πως η επιχείρησή σας έκανε τα αδύνατα, δυνατά προκειμένου να λύσει αυτά τα προβλήματα για τους πελάτες της ακολουθώντας την πολιτική και την κουλτούρα της εκάστοτε επιχείρησης.
Character
Το αφήγημά σας χρειάζεται έναν κεντρικό χαρακτήρα που να κρατάει την ιστορία. Το ανθρώπινο στοιχείο πρέπει να επικρατεί κατά κύριο λόγο προκειμένου να γίνει μια σωστή επίκληση στο συναίσθημα του θεατή. Η συνθήκη αυτή ευνοεί την ανάπτυξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης και σύνδεσης του θεατή, με το brand σας.
Content
Η ιστορία σας θα πρέπει να έχει « περιεχόμενο ». Μια δυνατή ιστορία δηλαδή με πολλές πιθανότητες. Ένα περιεχόμενο ευέλικτο, ικανό να αναπτυχθεί εκτενώς, είτε να κλείσει σύντομα. Μία ιστορία που να έχει περιθώριο να την πλάσετε όπως επιθυμείτε.
Context
Είναι το πλαίσιο που κυκλώνει το περιεχόμενο σας. Πρόκειται για διάφορες περιστάσεις και συνθήκες που δίνουν νόημα στο περιεχόμενο. Αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει τον χρόνο, το περιβάλλον, την κατάσταση και γενικά πληροφορίες που επηρεάζουν την ερμηνεία του περιεχομένου.
Conlfict
Είναι κάτι που θα εγείρει το ενδιαφέρον των θεατών. Μπορεί να είναι μία σύγκρουση, ένα πρόβλημα ή μια πρόκληση που αντιμετωπίζει ο χαρακτήρας ή οι χαρακτήρες. Σκοπός είναι να δημιουργήσετε ένταση ούτως ώστε να προκαλέσετε το ενδιαφέρον του κοινού. Είναι σημαντικό καθώς το κοινό θα διατηρήσει την προσοχή του στην ιστορία σας προκειμένου να μάθει, πως θα λυθεί το πρόβλημα .
Climax
Στο σημείο αυτό η παραπάνω κατάσταση θα φτάσει στο μέγιστο επίπεδο της κλιμάκωσης. Είναι η στιγμή με την περισσότερη δράση όπου οι χαρακτήρες καλούνται να λάβουν σημαντικές αποφάσεις και να φτάσουν σταδιακά στην λύση του προβλήματός τους .
Conclusion
Εδώ έχει έρθει η ώρα να κλείσετε την ιστορία σας και τα φτάσετε στο τέλος. Η ιστορία θα πρέπει να ολοκληρωθεί με επίλυση των συγκρούσεων και επαναφορά της ισορροπίας των χαρακτήρων. Με την ολοκλήρωση της ιστορίας προσφέρετε στο κοινό ικανοποίηση, αλλά και έμπνευση.
Αυτά τα 5 στοιχεία είναι ο πυρήνας του brand storytellin. Συνδυαστικά τα 5C δημιουργούν μια ολοκληρωμένη αφήγηση που διεγείρει και διατηρεί το ενδιαφέρον του κοινού από την αρχή μέχρι το τέλος.