Συνεχίζουμε με το πολυσυζητημένο και πολυαναμενόμενο Part 2, του άρθρου ψυχολογία χρωμάτων και marketing και πρώτα ξεκινάμε με τις κατηγορίες χρωμάτων. Ο χωρισμός χρωμάτων εμβαθύνει πιο συγκεκριμένα στο marketing, και εξηγεί πως πρέπει να γίνει η σωστή στόχευση. Στο part 2 θα αναλυθούν τα τρια πιο σημαντικά χρώματα το κόκκινο, το μπλε και το μαύρο
Επηρεασμός ψυχολογίας απο marketing
Κόκκινο χρώμα
Τα χρώματα στον χώρο του marketing, καθηλώνουν και αιχμαλωτίζουν με ξεχωριστό τρόπο την προσοχή των ανθρώπων. Το κόκκινο χρώμα προσδίδει την αίσθηση του κινδύνου, του πάθους, του ενθουσιασμού και της δράσης. Ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι αρκετές μάρκες χρησιμοποιούν το κόκκινο αρκετά στα website τους. Ένα παράδειγμα είναι ότι το κόκκινο χρησιμοποιείται στην αναγραφή της έκφρασης “παραγγελία τώρα”. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις, το βάζουν σε συσκευασίες η και για να ξεχωρίσουν στο ράφι. Τέλος, στη χρωματική ψυχολογία το κόκκινο είναι από τα πιο έντονα χρώματα και προκαλεί τα ισχυρότερα συναισθήματα.
Μπλε χρώμα
Στη ψυχολογία χρωμάτων, το μπλε ταυτίζεται με τον ουρανό και την θάλασσα. Η ειρήνη, η αρμονία και η σταθερότητα είναι λίγα από τα συναισθήματα που βιώνει κάποιος. Ειδικά κάποιος πελάτης που βλέπει τον μπλε χρώμα στην επωνυμία σας. Αντίθετα, το μπλε δημιουργεί επίσης και αρνητικά συναισθήματα προς τον καταναλωτή. Κάποια από αυτά είναι η ψυχρότητα και η αίσθηση κατάθλιψης. Κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν το μπλε ως χρώμα εγγύησης και στη πιστοποίηση της αξιοπιστίας τους. Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δωρεάν αποστολή, με σκοπό την εγγύηση του αισθήματος εμπιστοσύνης.
Μαύρο χρώμα
Το μαύρο είναι το πιο δημοφιλές χρώμα στον επιχειρηματικό κόσμο. Στη ψυχολογία χρωμάτων, το μαύρο συμβολίζει luxury, μυστήριο και δύναμη. Απο την άλλη όμως προκαλεί συναισθήματα όπως θυμό και θλίψη. Τα περισσότερα καταστήματα μόδας χρησιμοποιούν μαύρο χρώμα στο λογότυπό τους. Επίσης, το μαύρο είναι δημοφιλές χρώμα για τα κείμενα καθώς τα κάνει ευκολοδιάβαστα. Κάποια brand επιλέγουν την χρησιμοποίηση ασπρόμαυρων φωτογραφιών για εικονίδια lifestyle banner. Αυτά χρησιμοποιούνται για την δημιουργία ιστοσελίδων προσδίδοντας ένα αίσθημα δύναμης.
Συμπεράσματα στη ψυχολογία χρωμάτων και marketing
Ενώ πολλές επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν παρόμοια χρώματα όταν ανήκουν σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία. Όπως το μπλε που χαρακτηρίζει τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με θέματα υγείας. Δεν είναι απαραίτητο όμως να χρησιμοποιείται χρώματα που χρησιμοποιούν παρόμοιες επιχειρήσεις. Το καλύτερο είναι η επιλογή των χρωμάτων σας είναι κάτι που αντιπροσωπεύει εσάς και το brand σας. Επίσης, επιλέξτε χρώμα ανάλογα με το τι θέλετε να αισθανθούν οι πελάτες κατά την περιήγηση στο website σας. Τέλος, keep in mind, ότι στη σύγχρονη αγορά οι οι άνθρωποι επιλέγουν ένα brand για κάποιο λόγο. Συνήθως γιατί επιδιώκουν τη σιγουριά της σχέσης σας και την ασφάλεια.
Στην eye reflection advertising agency, ξέρουμε τις απαιτήσεις για τον σχεδιασμό της εταιρικής σας ταυτότητας. Όπως και επίσης για την οργάνωση της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Η eye reflection advertising agency μπορεί να λύσει την απορία σας και να προωθήσει την επιχείρηση σας. Επικοινωνήστε μαζί μας και επισκεφθείτε το instagram μας για περισσότερες πληροφορίες και tips.