A sketch about Growth Marketing
Growth Marketing

Growth Marketing

Growth Marketing

A sketch about Growth Marketing

Αρχικά, μια σωστή στρατηγική που όχι μόνο στοχεύει στη απόκτηση νέου πελατολογίου αλλά και τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και την από στόμα σε στόμα οργανική ανάπτυξη. Αυτό λόγω του βαθμού δυσκολίας του, καταλήγει στη διαφοροποίηση εταιρειών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ, απο τους ανταγωνιστές τους. Αυτός ο νέος και ισχυρός τρόπος δημιουργίας μιας πιστής βάσης καταναλωτών ονομάζεται: Growth Marketing

Επιπλέον, ένα μειονέκτημα σχετικά με το Growth Marketing και τα πολυάριθμα budget που δίνουν εταιρίες κάθε χρόνο. Είναι ότι η αγορά είναι “γεμάτη” σε όλους τους κλάδους της. Και αυτό αφορά όλους τους κλάδους της, κάνοντάς το ολοένα και πιο δύσκολο να πετύχει το στόχο της μια επιχείρηση.

Συνήθως σε αυτό το περιβάλλον του κινητικού, σκληρού και έντονου ανταγωνισμού, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια σωστή  στρατηγική marketing. Με κάποια από τα χαρακτηριστικά της να είναι συναρπαστική, δημιουργική και επαναληπτική (στις πωλήσεις).

Τι ακριβώς προσφέρει; και πως χωρίζεται; 

Το Growth Marketing είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα μοντέλα marketing. Ενω είναι βασιζόμενο στο παραδοσιακό μοντέλο marketing, αλλά με περαιτέρω στοιχεία. Κάποια από αυτά είναι:

  • Διαφημιστικές εκστρατείες πολλαπλής στόχευσης
  • Advanced SEO
  • Προωθητικές εκστρατείες email marketing εξατομικευμένου περιεχομένου βασισμένο σε δεδομένα. 
  • Λεπτομερής τεχνική ανάλυση κάθε πτυχής που βελτιώνει την εμπειρία χρηστών.

Όλα τα στοιχεία που συλλέγονται από την παραπάνω λίστα, υλοποιούνται έτσι ώστε να επιτευχθεί βιώσιμη και ισχυρή ανάπτυξη στο brand. 

Τι διαφοροποιεί το Growth Marketing;

Ξεκινώντας με το παραδοσιακό marketing που περιλαμβάνει, πολλές στρατηγικές, οι οποίες ελπίζουν για τα καλύτερα αποτελέσματα, αλλά συνήθως αποτυγχάνουν. Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι μια απλή διαφημιστική καμπάνια για Google Ads. Ενώ, ίσως να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την αύξηση πωλήσεων, αλλά κατά κάποιο τρόπο μειώνεται η αξία του brand και των προϊόντων σας. 

Έτσι, εξαιτίας του, δημιουργείται ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, και ταυτόχρονα οι πωλήσεις μένουν στην κορυφή του στρατηγικού σας σχεδιασμού. Μπορεί να λάβετε κάποιες πωλήσεις, αλλά αυτή η κατάσταση είναι προσωρινή, και μπορεί και ισχύσει μόνο όσο “τρέχει” η διαφήμιση. ‘Ετσι, το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι πώς τόσο το προϊόν, όσο και το brand σας, δημιουργούν περιορισμένη αναγνωρισιμότητα, αλλά δεν είναι κάτι σταθερό που έχει μεγάλη διάρκεια. 

Το Growth Marketing αλλάζει το στρατηγικό σχεδιασμό της εκστρατείας σας, ξεκινώντας από την κορυφή. 

Με την σωστή εφαρμογή του Growth Marketing, προσθέτετε και η ανάλογη αξία σε όλη τη διαδρομή της εκστρατείας marketing. Με βασικό σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση χρηστών, που εν τέλη γίνονται πελάτες που θα δεθούν και θα αγαπήσουν το brand σας. 

Tα κοινά

Ακόμα και η πιο καλοσχεδιασμένη στρατηγική, αλλάζει αρκετές φορές στην πορεία της μέχρι να φτάσει στο “τελικό στάδιο”, και να φέρνει καλά αποτελέσματα. Χρησιμοποιώντας μετρήσιμα αποτελέσματα για όλες τις ενέργειες, μπορούμε και έχουμε μια γενική εικόνα για το τι ακριβώς χρειάζεται και τι όχι. Πρέπει να δοκιμάζουμε διάφορα πράγμα όσον αφορά την στρατηγική τόσο στο παραδοσιακό marketing όσο και στο Growth Marketing. Αν δεν πάθουμε δεν θα μάθουμε που λέγανε τα παλαιότερα χρόνια. 

Τρία πράγματα πρέπει να κρατήσετε από αυτό το άρθρο για την επιτυχία

  • Δημιουργική σκέψη 
  • Εμπιστοσύνη των δεδομένων
  • Μην φοβάστε την αποτυχία 

Επικοινωνήστε με την Eye Reflection, για τον σχεδιασμό της κατάλληλης στρατηγικής πάνω στο Growth Marketing. Σκεπτόμενοι πάντα τα καλύτερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας. 

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0