Marketing Funnel

Τί είναι το Marketing Funnel, η αλλιώς το “χωνί του μάρκετινγκ” που βλέπουμε παντού αυτές τις μέρες; Ο ορισμός του marketing funnel είναι ότι είναι ένας “οδικός χάρτης” που καθοδηγεί τους πιθανούς πελάτες από την πρώτη αλληλενέργεια με μια επιχείρηση έως το τελικό στάδιο που είναι και η μετατροπή τους. Συνήθως η μετατροπή αυτή είναι κάποια αγορά υπηρεσίας η προϊόντος, η συμπλήρωση κάποιας φόρμας, η όποιο στόχο έχει θέσει η εταιρεία.

Πως λειτουργεί;

Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω διαφόρων καναλιών, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενός η πολλών funnel. Συνήθως αυτά τα κανάλια λειτουργούν και συνδυαστικά. Κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα καναλιών είναι: social media, content marketing, paid ads και πολλά άλλα. 

Στην Eye Reflection Advertising Agency πιστεύουμε ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος δημιουργίας ενός funnel είναι μέσω paid ads.

Τα στάδια του marketing funnel. 

To marketing η sales funnel μπορεί να χωριστεί σε 3 διαφορετικά στάδια, ανάλογα φυσικά πως επιθυμεί η επιχείρηση να δημιουργήσει την στρατηγική της. Τα 3 στάδια του funnel είναι τα εξής: 

  • TOFU (Top of funnel), (Κορυφή του funnel)
  • MOFU (Middle of funnel), (Μέση του funnel)
  • BOFU (Bottom of funnel), (Κάτω μέρος του funnel)

Το κάθε σημείο του funnel, απαιτεί και διαφορετική προσέγγιση, έτσι ώστε να γίνει η σωστή κατεύθυνση του κοινού στο τελευταίο στάδιο όπου είναι και η μετατροπή. 

1ο Μέρος: Awareness TOFU

Αυτό το στάδιο είναι αποκλειστικά για την συνειδητοποίηση του προβλήματος που αντιμετωπίζει ή κάποια ανάγκη και ψάχνει λύσεις το αγοραστικό κοινό. Κάποια λύση μπορεί να είναι η υπηρεσία η το προϊόν σας. Συνήθως, με αυτόν τον τρόπο η επιχείρησή σας γίνεται αντιληπτή από το στοχευμένο κοινό. Αυτό, μπορεί να πραγματοποιηθεί με πολλούς τρόπους, για παράδειγμα διαφήμιση μιας υπηρεσίας η ενός προϊόντος  που προσφέρετε. Από αυτό το βήμα που ουσιαστικά είναι και η πρώτη επαφή με την επιχείρηση, μπορεί να οδηγήσει τον πελάτη απευθείας στην αγορά. 

2ο Μέρος: Interest BOFU

Ύστερα από την αναγνώριση μιας ανάγκης η ενός προβλήματος, ο χρήστης συνήθως αναζητεί περισσότερες πληροφορίες για αυτό που τον/την απασχολεί. Μπορεί να συγκρίνει τις υπηρεσίες η τα προϊόντα σας με αυτά των ανταγωνιστών. Το συγκεκριμένο στάδιο είναι αυτό που πρέπει να έχει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Για να δείξετε στον πελάτη ότι αυτό που παρέχετε είναι η κατάλληλη λύση. 

3ο Μέρος: Action BOFU

Στο τελευταίο μέρος ο χρήστης είναι έτοιμος/η να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της διαδικασίας, και να δώσει λύσει στο πρόβλημα η στην ανάγκη που έχει. Επίσης έχει γίνει και αξιολόγηση των επιλογών του και έχει επιλέξει την καλύτερη. Εδώ πρέπει να πλησιαστεί όσο καλύτερα γίνεται ο υποψήφιος/α αγοραστής ώστε να επιλέξει εσάς. 

Ανακεφαλαιώνοντας

Κλείνοντας, το marketing funnel είναι ένας αποδοτικός τρόπος μετατροπής του κοινού σε πελατολογίου. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει στον πελάτη να παρουσιάζετε το καλύτερο αποτέλεσμα σε αυτό που αναζητεί. Καταφέρνοντας το αυτό ο πελάτης περνάει από όλα τα στάδια του funnel και ολοκληρώνει την μετατροπή που επιθυμεί αγορά κτλ. Η σωστή αξιοποίηση του funnel μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες αυξήσεις στις πωλήσεις αλλά και στην δημιουργία πιστού πελατολογίου. 

Στην Eye Reflection Advertising Agency θα βρείτε άτομα που κατέχουν την πείρα και την τεχνογνωσία για να σας καθοδηγήσουν και να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας με επιτυχία και ασφάλεια. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και επισκεφθείτε το instagram μας για περισσότερες ιδέες και άρθρα.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0