Είναι δεδομένο ότι τα Social Media ήρθαν για να μείνουν στις ζωές μας. Νέα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης κάνουν την εμφάνισά τους συστηματικά. Aυτό το μέσο που έχει τραβήξει την προσοχή όλων είναι το TikTok! To καλοκαίρι ησυγκεκριμένη πλατφόρμα εισήγαγε και πληρωμένες διαφημίσεις και πληρωμένες διαφημίσεις. Κάπως έτσι ξεκίνησε η μάχη Instagram Vs TikTok!
Η ερώτηση είναι μία: Να επενδύσω ως επιχείρηση στο συνεχώς εξελισσόμενο TikTok ή στο no1 social media app, το Instagram;
Instagram Vs TikTok: Instagram
Το Instagram υπάρχει από το 2010 στις ζωές μας και πλέον ανήκει στη Meta. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ευελιξία του, αφού προσφέρει τη δυνατότητα δημοσίευσης φωτογραφιών και βίντεο.
Ο ανταγωνισμός του Snapchat το οδήγησε στην προσθήκη των Instagram stories ,του Youtube στο IGTV και του TikTok στην εισαγωγή των Reels. Αυτά ακόμα δεν είναι διαθέσιμα ακόμα στην Ελλάδα.
Το Instagram μετράει πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες μηνιαία, οι οποίοι περνούν τουλάχιστον 28 λεπτά της ημέρας τους στην εφαρμογή. Αυτή τη στιγμή είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή και στον τομέα του Influencer Marketing, ενώ το κυριότερο group ηλικιακά είναι οι 25-34.
Ένα από τα σημαντικότερα features του είναι η δυνατότητα αγοράς προϊόντων απευθείας από την εφαρμογή και εκείνο του κλικ στον υπερσύνδεσμο, που οδηγεί σε επιλεγμένο landing page.
Instagram Vs TikTok: TikTok
Το TikTok αρχικά έκανε την εμφάνιση του στην αγορά ως Musical.ly, μία εφαρμογή για lip-sync μουσικά βίντεο. Το 2019 έγινε η εξαγορά του από την Bytedance και έγινε το rebranding ως TikTok. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας απέκτησε μεγάλη δημοφιλία παγκοσμίως και πλέον μετράει 800 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως.
Η εφαρμογή προσφέρει απλοποιημένες δυνατότητας μοντάζ και δημιουργίας μικρής διάρκειας βίντεο (με maximum διάρκεια τα 60 δευτερόλεπτα), τα οποία μπορεί να είναι χιουμοριστικά, σχολιαστικά για διάφορα θέματα ή να περιέχουν χορό και μουσική.
Το 60% των χρηστών του είναι ηλικίας 16-24 ετών. Χαρακτηριστικό επίσης είναι πως το engagement rate που φτάνει το 18% στο περιεχόμενο των micro-influencers σε αντίθεση με το αντίστοιχο ποσοστό του Instagram, που φτάνει το 3,86%.
Ένα από τα σημαντικότερα features του είναι το For You Page (FYP), η αντίστοιχη Discover σελίδα του Instagram. Η συγκεκριμένη σελίδα, εξατομικεύει τις προτιμήσεις και η κάθετη οθόνη με τα βίντεο ωθεί τον χρήστη να συνεχίσει να “σκρολάρει”.
Ποιο μα επιλέξω;
Η αρχική και καταλυτική επιλογή που θα πρέπει να κάνετε είναι στο: target group και στο περιεχόμενο. Ποιο είναι το κοινό της επιχείρηση σας; Τι θέλετε να πείτε; Ακόμα και αν το κοινό σας ξεπερνά την ηλικία των 30 θα ήταν απερίσκεπτο να αποκλείσετε μία πλατφόρμα με τόσους εκατομμύρια χρήστες.
Εμείς είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να κάνετε την κατάλληλη επιλογή ή και συνδυασμό των δύο trending εφαρμογών, αφού προσφέρουμε υπηρεσίες διαχείρισης social media και παραγωγής τόσο επαγγελματικών φωτογραφιών όσο και βίντεο.