Μια απο τις πιο αποδοτικές και εκτεταμένες μεθόδους του digital marketing την τελευταία δεκαετία είναι η διαφήμιση Pay Per Click (PPC). Ως μια ενεργή και δυναμική digital agency, στην Eye Reflection Advertising Agency, πολύ συχνά ακούμε από πελάτες ερωτήσεις όπως:
“Τι είναι το PPC;”, Πώς λειτουργεί η Pay Per Click διαφήμιση;, ή “Σε τι θα βοηθήσει την εταιρεία μου η PPC διαφήμιση;”.
Έτσι σε αυτό το άρθρο θα λύσουμε τις απορίες σας βήμα βήμα και θα δώσουμε τις απαραίτητες απαντήσεις τόσο στους πελάτες μας, όσο και σε εσάς που απλώς μπήκατε να διαβάσετε το κείμενο.
Τι είναι το pay per click (PPC) ad;
Ξεκινάμε από τα βασικά, Pay Per Click, είναι η μέθοδος διαφήμισης στην οποία η διαφημιζόμενη εταιρεία πληρώνει στην διαφημιστική πλατφόρμα κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει click στη διαφήμισή της όσο περιηγείται στον ιστότοπο. Ουσιαστικά, με την ppc καμπάνια, δεν πληρώνεται απο την αρχή κάποιο μεγαλειώδες ποσό για advertising (διαφήμιση). Αλλά κάθε φορά που κάποιος κάνει click στο banner της διαφήμισής σου, κατά κάποιον τρόπο “αγοράζεις” την ενέργεια αυτού που κάνει την διαφήμιση.
Πως λειτουργεί η PPC διαφήμιση;
Αρχικά, χρήσιμες και πολύ βασικές πλατφόρμες που χρησιμοποιούν όλοι για την εφαρμογή PPC διαφημίσεων είναι οι μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα η Google είναι εξαιρετικά δημοφιλής για τη δυνατότητα που προσφέρει σε επιχειρήσεις. Δηλαδή, να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε ενεργά ενδιαφερόμενους χρήστες του διαδικτύου.
Προσέλκυση ιδανικού κοινού σε μία PPC διαφήμιση.
Επιπλέον, όπως είναι γνωστό, οι μηχανές αναζήτησης (Google, Bing, Yahoo!, Baidu κ.α.) λειτουργούν με βάση λέξεις-κλειδιά. Αυτά χρησιμοποιούνται από του χρήστες του Internet, για τις αναζητήσεις τους. Όταν για παράδειγμα θα γίνει ένα google search με τη φράση “μαύρα παπούτσια”, τα αποτελέσματα αναζήτησης (SERPs), θα είναι ευρέα. Θα εμφανιστούν δηλαδή αποτελέσματα εταιρειών που παρέχουν μαύρα παπούτσια. Περίπου με τον ίδιο τρόπο, λειτουργεί και μια pay per click διαφημιστική καμπάνια.
Όταν εφαρμόζουμε μια ppc διαφήμιση, γίνεται η επιλογή των “λέξεων-κλειδιά”, για τα οποία θέλουμε να κάνει rank στα SERPs. Με ποιό τρόπο θέλουμε δηλαδή, να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έτσι λοιπόν καθορίζονται οι προϋποθέσεις βάσει των οποίων το banner μας θα εμφανιστεί. Στοχεύοντας σε άμεσα καταναλωτικό κοινό, ανάλογα με τις δικές σας προτιμήσεις.
Αν λοιπόν η Pay Per Click καμπάνια που θα προωθήσουμε βασίζεται στα keywords “μαύρα” “παπούτσια”, τότε η διαφήμιση μας εμφανίζεται μόνο σε χρήστες που ψάχνουν τα αντίστοιχα keywords.
Γιατί είναι σημαντική η PPC διαφήμιση;
Η pay per click διαφήμιση έχει αποκτήσει μεγάλη δημοσιότητα τα τελευταία χρόνια, γιατί παρέχει τη δυνατότητα να προσφέρει δυναμικά αποτελέσματα. Με τη σωστά επιλεγμένη μέθοδο, μια εταιρεία έχει τη δυνατότητα να εφαρμόσει μια σωστή PPC διαφήμιση. Εννοείται που να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης των χρηστών.
Με αυτή τη λειτουργία, και την βοήθεια της Eye Reflection Advertising Agency, μπορείτε να προσελκύσετε κοινό που να μην σας γνωρίζει. Δηλαδή, με την εφαρμογή της PPC στοχεύετε καταναλωτικό κοινό που χρειάζεται το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε. Ενώ το μοναδικό αποτέλεσμα είναι η κατάληξη σε προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού και αύξηση των πωλήσεών σας.
Το μόνο επιπλέον που χρειάζεται, και είναι κάτι που θα αναλάβει η Eye Reflection Advertising Agency. Είναι ένα καλό πλάνο και μια έξυπνη και δυναμική στρατηγική διαρκούς ελέγχου. Και τέλος με την βοήθειά μας, η PPC καμπάνια σας σίγουρα θα σας αναδείξει.