Social Media Shopping

  • Post author:
  • Post category:Marketing
Social Media Shopping. Social Media Shops. Shopping through social media. Instagram shopping. Facebook shopping.
Social Media Shopping

Τα Social Media και συγκεκριμένα το Facebook και το Instagram έχουν πάψει να είναι πλατφόρμες απλής επικοινωνίας. Πλέον συμβάλλουν στη μεταμόρφωση του Ε-commerce. Η αισθητική των κοινοποιημένων μέσων, που είχε συμβάλλει στην προσέλκυση δισεκατομμυρίων χρηστών, πλέον χρησιμοποιείται και υπέρ των επιχειρήσεων, των influencer και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έχουμε περάσει επομένως πλέον στην εποχή του Social Media Shopping.

Τι είναι το Instagram και Facebook Shop;

Social Media Shopping: Facebook

Το Facebook Shop είναι ένα δωρεάν feature του Facebook for Business. Υπάρχει σύνδεση και με το Instagram. Η επιχείρηση μπορεί να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει να προσθέσει από τον κατάλογο της και συνδυάζοντας τα με το κατάλληλο γραφιστικό να προσελκύσει το κοινό της. Πέρα, όμως, από την προσέλκυση του κοινού κάνει την όλη εμπειρία shopping ευκολότερη και φιλικότερη προς τον χρήστη. Όπως και στα φυσικά καταστήματα, ο χρήστης μπορεί με το πάτημα ενός κουμπιού να ρωτήσει πληροφορίες για το προϊόν ή να προχωρήσει στην αγορά του!

Social Media Shopping: Instagram

Αντίστοιχα και στη no1 εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram, η επιχείρηση μπορεί να ανεβάσει φωτογραφίες με τα προϊόντα της. Ταυτόχρονα με τη λογική του tag προσθέτει hyperlinks που οδηγούν σε νέα σελίδα με πληροφορίες για το προϊόν και το κουμπί αγοράς.

Και αν η επιχείρηση σας επιλέγει να χρησιμοποιεί πιο εδραιωμένες shopping εφαρμογές όπως το Shopify, BigCommerce και WooCommerece, η Facebook είναι ακόμα εδώ. Καθώς συνεργάζεται άμεσα μαζί της και αξιοποιεί εργαλεία ανάπτυξης και μετρήσεων.

Τα πλεονεκτήματα

1)Εύκολος εντοπισμός προϊόντων 

Πόσο συχνά βλέπουμε ένα προϊόν σε μία φωτογραφία χωρίς συνδεδεμένο link και εν τέλει εγκαταλείπουμε την προσπάθεια αγοράς του; Με τα tag του Instagram και του Facebook πλέον η εμπειρία αγοράς είναι ταχύτερη και ευκολότερη για τον χρήστη.

2)Ευκαιρία αξιοποίησης Influencer Marketing

Ο συνδυασμός του Social Media shopping με το Influencer Marketing θα πετύχει αρχικά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και εμπιστοσύνης. Παράλληλα συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων, αφού ο πελάτης δέχεται την πληροφορία, πείθεται και είναι έτοιμος να προχωρήσει στην αγορά.

3)Παρορμητικές αγορές

Ο καταναλωτής όταν εντυπωσιαστεί με το οπτικό υλικό, μπορεί να προχωρήσει στην αγορά του προϊόντος χωρίς να δώσει περισσότερη σημασία στο τι είναι το προϊόν, αφου τον ενδιαφέρει περισσότερο στο τι μπορεί να προσφέρει στη ζωή του.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0