You are currently viewing Τι είναι το Μείγμα Μάρκετινγκ ή τα 4ps που ακούμε και βλέπουμε παντου;
Μείγμα Μάρκετινγκ

Τι είναι το Μείγμα Μάρκετινγκ ή τα 4ps που ακούμε και βλέπουμε παντου;

  • Post author:
  • Post category:Marketing
Μείγμα Μάρκετινγκ

Μείγμα Μάρκετινγκ

Οι ψηφιακές στρατηγικές και έννοιες είναι πολυάριθμες με βασικό προτέρημά τους την εξέλιξή και προσάρμοσή τους ανάλογα με το πως αλλάζει η αγορά και η τεχνολογία. Για αυτό, το Μείγμα Μάρκετινγκ είναι απο τις πιο αποτελεσματικές μεταβλητές που μπορεί μια εταιρεία να εγκαταστήσει σαν εργαλείο επιτυχίας. 

Αλλά, τι είναι αυτό το μείγμα μάρκετινγκ; Πώς γίνεται; Και το πιο σημαντικό πως το χρησιμοποιούν σε μια εταιρία;

Το μείγμα μάρκετινγκ το ορίζουν και χρησιμοποιούν ως, το επιχειρησιακό εργαλείο που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάλυση της συμπεριφοράς των αγορών και των καταναλωτών. Ο βασικός σκοπός του είναι να διατήρησει πελάτες και φυσικά να τους ικανοποιήσει.

Με λίγα λόγια αυτό που γίνεται στο μείγμα μάρκετινγκ, είναι η τοποθέτηση ενός προϊόντος, απο το πελατολόγιο, στη σωστή θέση, και εμφάνιση την κατάλληλη στιγμή στην σωστή τιμή

Το μοντέλο 4ps 

Το μοντέλο 4ps (Αγγλικά) του μείγματος του marketing εστιάζει σε τέσσερις βασικούς πυλώνες για την επιτυχία του επιλεγμένου προϊόντος. Αυτά είναι το προϊόν, η τιμή, η προώθηση και τέλος η τοποθεσία, αλλά πάμε να τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά. 

Τιμή

Αρχικά, η τιμή είναι πάντοτε καθοριστική, και κάθε επιχείρηση, έχει την δυνατότητα να επιλέξει τιμή για το προϊόν της. Όμως, όπως είναι γνωστό, από την τιμή είναι βασικό κριτήριο, καθώς είναι σχεδόν πάντοτε ο νούμερο ένα ανταγωνιστικός παράγοντας. Αυτό συμβαίνει διότι οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις αναλύουν την τιμή και προσφέρουν κάτι φθηνότερο/ακριβότερο που είτε απωθεί ή προσελκύει πελάτες.

Προϊόν

Ξεκινώντας με το προϊόν, το οποίο είναι η πιο σημαντική κατηγορία στο μείγμα μάρκετινγκ. Αν δεν προσφέρει η εταιρία ένα προϊόν που θέλουν οι πελάτες να αγοράσουν, ανεξάρτητα αν οι υπόλοιποι τρεις παράγοντες εκτελεστούν αψεγάδιαστα, θα είναι αδύνατο να είναι επιτυχημένο γιατί δεν θα θέλει κανείς να το αγοράσει.

Για αυτό τον λόγο πρέπει να έρθει ένα προϊόν στην αγορά που είναι καινούργιο, μειώνει τον ανταγωνισμό και είναι εύχρηστο. Άρα αν δρομολογείθεί επιτυχώς το προϊόν, τόσο πιο εύκολα ακολουθούν και οι υπόλοιπες τρεις μεταβλητές. 

Προώθηση

Μία άλλη σημαντική κατηγορία είναι η προώθηση, δηλαδή τι δράσεις πρέπει να γίνουν για να γίνει το προϊόν γνωστό, κοινώς η διαφήμιση που όλοι ξέρουμε. Αν δεν γίνει σωστή επένδυση πάνω στη διαφήμιση ανεξάρτητα απο το αν τοποθετηθεί το προϊόν σε πολλά μέρη, αν δεν το μάθουν η ακούσουν οι καταναλωτές δεν θα ενδιαφερθούν να το αγοράσουν. 

Τοποθεσία

Τέλος είναι η τοποθεσία, όπου αντιπροσωπεύει, το που μια εταιρία θα πουλάει τα προϊόντα της και τον τρόπο με τον οποίο θα τα διανέμει στους καταναλωτές της, δηλαδή εμάς. Γενικά, πρόκειται για το εικονικό η φυσικό σημείο από το οποίο ένα προϊόν αγοράζετε από τους πελάτες. Το σημείο της πώλησης μπορεί είτε να υποβαθμίσει η να αναδείξει ένα καινούργιο ή και ένα ήδη γνωστό προϊόν. Συνήθως η σωστή επιλογή του σημείου χρησιμοποιείται, με σκοπό τη διαφοροποίηση ενός προϊόντος από τα ανταγωνιστικά προϊόντα. 

Είναι όμως απαραίτητο να γίνουμε οι «masterchef» στο μάρκετινγκ για να διασφαλίσουμε την επιτυχία της εταιρείας μας; Φυσικά και όχι!

Στην Eye Reflection Advertising Agency βρίσκετε άτομα που κατέχουν την πείρα και την τεχνογνωσία. Για την σωστή καθοδήγηση και βοήθεια στην κατόρθωση των στόχων σας με επιτυχία και ασφάλεια. 

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
0